"S mind, amiket e szép sziget ,ételt-italt terem;
S mind, ami bor pezsegve forr ,túl messzi tengeren."

Arany János: A walesi bárdok

Kedves díj





Nagyon kedves meglepetésekben volt részem a napokban. Több blogban is visszaköszönt ez a logó és alatta szerepelt ez Én nevem. Nagy örömmel tölt el, hogy ennyien méltónak találjátok a blogomat erre a díjra!
Akiktől kaptam :
Csokilap - Minden ami édesség című blog tulajdonosától. Azért érzem megtisztelőnek, mert Én még Őt nem ismertem. Köszönöm, hogy rám találtál és, hogy felfedeztem ezáltal a blogod. Nagyon klassz dolgokat találtam Nálad!
Bianka - Kiskonyhám ízei aki barátnőm és blogtársam is egyben. Ő volt az első gasztroblogger, akit olvasni kezdtem
Mesi - Az Én szakácskönyvem blog szerkesztője, akit nemrégiben ismertem meg. Őt azért szeretem, mert tényleg igazi hétköznap elkészíthető, de mégis különleges dolgokat készít.
Jutka - Aki ugyanúgy imádja az erőse, mint Én :-)
Köszönöm Nektek!
És ami még fontos, a szabályok:
Írj egy bejegyzést, amelyben közzé teszed a Liebster-Blog képet, és másold be ezt az útmutatót. 
Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat, és add meg a bejegyzésed elérhetőségét. 
Ezután gondolkodj el, melyik az a 3-5 blog, amelyiknek tovább szeretnéd adni a díjat, linkeld be őket a bejegyzésedbe, és értesítsd őket egy hozzászólásban a jelölésről. 
Tehetséges kezdő blogolókat részesíts előnyben, ne olyanokat jelölj, akiknek több 100 követője van.
Akiknem továbbadom és a miértje:
Beastie - Sok különlegességet, házi praktikát fedezhetünk fel Nála
Pocak Panna - Volt szerencsém személyesen is megismerni Őt és csodálom az életmódja miatt
Farkas Vilmos - Eszméletlen cukrászkölteményeket készít

6 megjegyzés:

  1. Ejha! Köszönöm, köszönöm. Pocak Pannával együtt szerepelni, hm, igazán megtisztelő. És különben is. Hogy a blognév mellé egy kicsi kategorizálást, ismertetést tettél, az még jobb, mert kívülről is látni enged valamit - magam részére. Szóval Nagyon Köszönöm. Igazi kedvesség!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Dia!

    Gratulálok a díjhoz, abszolút megérdemled, valamint nagyon szépen köszönöm, hogy gondoltál rám, nagyon kedves vagy!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Dia!

    Nagyon köszönöm kedves soraid! :)

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok -tiszta szívből- a díjhoz. Nagyon megérdemled :)

    VálaszTörlés
  5. DIAAAA
    Hol vagy???? :)))
    Írtam neked a freemailesre, az otthoniról megint le lett törölve a cím :(

    VálaszTörlés