"S mind, amiket e szép sziget ,ételt-italt terem;
S mind, ami bor pezsegve forr ,túl messzi tengeren."

Arany János: A walesi bárdok

Barackos-kefíres süti

 
Kb másfél hete érik a barack és tegnap csináltam a
negyedik tepsivel ebből a sütiből. Annyira egyszerű és Mindenkinek úgy ízlik, hogy muszáj! Mindent a kefíres pohárral kell mérni.
Hozzávalók:
1 pohár kefír
2 pohár cukor
1 pohár olaj
3 pohár liszt
3 tojás
1 sütőpor
2 vaníliás cukor
0,5 k.k fahéj
6-8 érett sárgabarack
Ízlés szerint csoki (remek hozzá a kimaradt húsvéti tojás és nyúl)


A hozzávalókat összekeverjük egy tálban, hozzátördeljük a csokit. A barackot kockára vágjuk. Nagy gáztepsibe, szilikonos sütőpapírra öntjük a tésztát és a tetejére szórjuk a barackot.
200 fokon aranybarnára sütjük. Porcukorral vagy fahéjas porcukorral tálaljuk.

8 megjegyzés:

  1. Fenséges lehet, igazi nyári sütemény

    VálaszTörlés
  2. Ez bizony az! A barack savanyúsága miatt frissítő, amit kompenzál a csoki.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon fincsi lehet, betolnék egy-két szeletet belőle!:-))

    VálaszTörlés
  4. Nem tudok belőle eleget sütni nyaranta :-)))


    http://thechefviki.blogspot.com/2009/07/sargabarackos-joghurtos-pite.html

    VálaszTörlés
  5. Igen,ez a sárgabarack hete:) nálam is :)

    VálaszTörlés
  6. Meglestem Mindenkiét! :-)
    Viki, valóban ugyanaz, csak kefírrel!

    VálaszTörlés
  7. Én a joghurtos meggyes pitét készítem így, a sárgabarackos kefíres is isteni lehet!!! Legközelebb kipróbálom így ...:-)

    VálaszTörlés
  8. Csodaszép, guszta, mmm, nagyon megkívántam! :))

    VálaszTörlés