"S mind, amiket e szép sziget ,ételt-italt terem;
S mind, ami bor pezsegve forr ,túl messzi tengeren."

Arany János: A walesi bárdok

Karalábé leves

Ismét egy leves.... Bocsi, kicsit változatosabban főzök, nem csak leveseket, de mostanában kicsit kevés időm volt a publikálásra. Sok munka, itt a nyár, strandolás, tehát bocsi...
Hozzávalók:
3 karalábé
3 dl tejszín
2 e.k keményítő
só, bors
A karalábét kicsi kockára vágtam és feltettem főni. Ha majdnem puha és ízesíettem sóval-borssal, a keményítőt kikevertem néhány kanál hideg vízzel és keverés mellett a leveshez adtam. Egyet hagytam forrni és már el is zártam. Majd a tejszínt is hozzá öntöttem. Gyakorlatilag kész is a leves, némi után ízesítéssel. Melegen is finom, de a legjobb a nyári melegben, hidegen tálalva.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem. Megkóstolhatom :))))

    VálaszTörlés
  2. Bocsi, de már elfogyott sajnos...

    VálaszTörlés
  3. Mmm, nagyon jól néz ki!
    Nekem nincs bajom a levesekkel, csak nyugodtan hozzad őket, nyár van, gyorsan elkészül, finom, más nem is kell! :)

    VálaszTörlés
  4. Egycsipet! Oké! :-)
    Főleg, ha hideg, akkor a legjobb nyáron...

    VálaszTörlés
  5. Dia nem tűntem el, csak új e-mail címet kaptunk és rendszert a munkahelyen és még nem működik egy csomó embernek. Közte nekem sem. Próbálják elhárítani a problémát. Remélem ti jól vagytok. Addig is várom a finomabbnál finomabb ételeidet

    VálaszTörlés