"S mind, amiket e szép sziget ,ételt-italt terem;
S mind, ami bor pezsegve forr ,túl messzi tengeren."

Arany János: A walesi bárdok

Szamóca szörp


Mikor ezt a lekvárt készítettem, készült szamócaszörp is, de azóta elfelejtettem publikálni.
Miután lecukroztam a szamócát és másnapra levet engedett -nem keveset- gondoltam miért ne lenne belőle szörp. Felforraltam és literenként 30 dkg cukrot tettem hozzá. Nem bonyolítottam túl, már kész is volt. Üvegekbe öntve, száraz dunsztban kihűtöttem,azóta pedig hűtőben tárolom.
És, hogy-hogyan kóstoltuk meg először? Pezsgővel és egy szem eperrel. :-) A folytatást képzeljétek hozzá!
:-)

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó kis szörp lehet,imádom az eper ízét.
    Elképzelem :) :) :-)

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon jó, főleg, hogy a férjem nagyon-nagy szörpös. Guszta

    VálaszTörlés
  3. Csodaszép színe van, az ízét pedig csak eltudom képzelni, milyen isteni lehet.
    Hát kérem élni tudni kell!!!!!:))))

    VálaszTörlés