"S mind, amiket e szép sziget ,ételt-italt terem;
S mind, ami bor pezsegve forr ,túl messzi tengeren."

Arany János: A walesi bárdok

Töltött bundáskenyér

Anyósomtól tanultam ezt a receptet. Vagyis közvetve, mert Férjem mondta, hogy anyukája szokott ilyet csinálni. Nálunk nagyon kevés kenyér fogy, így sokszor van, hogy kimarad és, ha nem friss már nem szívesen esszük. Ekkor mindig töltött bundáskenyeret készítek, hogy ne kelljen kidobni. 
Hozzávalók:
Olaj a sütéshez
4 tojás 
1 dl tej
0,5 kg kenyér
Töltelék:
1 kis tejföl
15-20 dkg reszelt sajt
2 gerezd fokhagyma
Só, bors
1 ek. gulyáskrém
A töltelék hozzávalókat összekeverjük,hogy sűrű massza legyen, kenyeret vékonyra szeljük, megkenjük a töltelékkel és egy másik szelettel beborítjuk.
A tojást sóval és a tejjel felverjük. A szendvicseket megfürdetjük benne és forró olajban kisütjük.
 
Ne, kell félni, a töltelék nem folyik ki, ha forró olajban sütjük, viszonylag kevés idő alatt.

5 megjegyzés:

  1. Ez nagyon finom. Én is készítettem már nekem nagyon bejön, férjnek kevésbé. Igazán guszta lett. Jövök egy adagra :)))

    VálaszTörlés
  2. Szuper! Forró teával, ha szabad :-)

    VálaszTörlés
  3. Még valami extra? Egyébként igen, teával! :-Ö
    Gyertek csak :-)

    VálaszTörlés
  4. Finom lehet! Legközelebb kipróbálom...és én is teával. :))))

    VálaszTörlés
  5. Ki fogom próbálni, a férjem áldani fogja az anyósod receptjét!!!

    VálaszTörlés