"S mind, amiket e szép sziget ,ételt-italt terem;
S mind, ami bor pezsegve forr ,túl messzi tengeren."

Arany János: A walesi bárdok

Csípős kínai csirke

Ez  az étel Ottisnál volt kicsit másképpen fellelhető és tudtam, ki kell próbálnom. Bár sosem eszem kínaiban, semmi pénzért rá nem lehetne venni, de az itthon készítettek általában ízlenek Nekem is. Így volt ezzel is!
Hozzávalók:
6 e.k liszt
3 e.k keményítő
1 e.k olaj
2 csirkemell
1 tojás
1 kk. sütőpor
1 dl víz
Mázhoz:
2-3 e.k ketchup
1-2 e.k méz
1-2 e.k csípős gulyáskrém
Szezámmag
Erős Pista ízles szerint
Tészta:
2 hagyma
2 paprika
2 paradicsom
Fél cs. Capellini tészta
Erős pista
Némi szójaszósz

Elkészítéséhez nem kell sok bonyodalomról írnom :-)! A húst felkockázzuk. A bunda összetevőit vegyítjük és annyi vízet teszünk bele, hogy sűrű massza legyen. Ne aggódjatok, hogy, ha vastag a bunda,így a jó, mert, ha híg a massza, lefolyik a húsról és szinte nem is lesz "kabátja".
Forró, bő olajban kisütjük, ezután a csípős szószba forgatjuk.
A tésztához wokban megsütjük a zöldségeket és hozzáadjuk a kifőtt tésztát, amivel összepirítjuk.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon guszták lettek és igazán jók is. Nagyon szeretem, bár enyhén csípősen :)))

    VálaszTörlés
  2. Én bazi erősen eszek mindent, tudod! Így igazából 2 féle volt. A Férjemnek csípős, nekem erős. :-)

    VálaszTörlés
  3. Huh kérnék is! Bazi erőset!!!! :)

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Csak egy technikai megjegyzésem lenne: szerintem jobb lenne, ha nem csak annyit linkelnél be, hogy ottisfoz.blogspot.com, hanem magának a receptnek a linkjét, amire hivatkozol. Mert böngésztem Ottis oldalán, de nem találtam meg, hogy konkrétan melyik receptre hivatkozol.
    Éva

    VálaszTörlés
  5. Kedves Éva, íme:
    http://ottisfoz.blogspot.com/2010/07/amikor-az-izek-keverednekde-nagyon.html

    VálaszTörlés