"S mind, amiket e szép sziget ,ételt-italt terem;
S mind, ami bor pezsegve forr ,túl messzi tengeren."

Arany János: A walesi bárdok

Rakott padlizsán

Hozzávalók:
1 arasznyi hosszú,kövér padlizsán
3nagy paradicsom
2lilahagyma
1kaliforniai paprika
50dkg darált hús
1 hagyma
2marék rizs
1tojás
1nagy tejföl
Só,bors,kakukkfű
Reszelt sajt
A padlizsánt alaposan megmostam és vékony karikára vágva lesóztam. Paradicsomot,paprikát,hagymát felkarikáztam. Rizst megfőztem.
Húst a fonomra vágott hagymán megpirítottam, fűszereztem sóval,borssal, kakukkfűvel,hozzákevertem a rizst és a tojást. Kivajazott közepes tepsibe rétegeztem. Padlizsán,paradicsom,hagyma,paprika,kakukkfű,hús,paradicsom,paprika,hagyma,padlizsán, tejfől,reszelt sajt. Sütőbe toltam és kb fél óra alatt összesütöttem.



 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése